Tudnivalók

2:28

Innen könnyebben tájékozódhattok, hogy mit hol találtok meg, információ találtok a blogról és rólunk...

Iránytű:
A blogot személy szerint 3 fő részre taglalnám először is vannak a könyvkritkák ez a  Szerzők menüpont alatt találhatjátok meg (jelenleg igen vérszegény), aztán a filmek itt ötletekkel szolgálhatok  az általam látottak alapján, (értelemszerűen a Filmek menüpont alatt) későbbiekben online linkeket is kaptok hozzá és a 3. természetesen a sorozatok, amit a Sorozatok pont alatt találhattok itt online linkeket és kritkát is találhattok egyazon poszton belül.
Kategórizálás: Akik műfaj, kiadó, korosztály, pontozás vagy egyéb pont szerint keresnek könyvet nekik is lehetőségük nyílik a kutakodásra a Könyv kategórizáló pont alatt.
Emellett még sok kis apróságot találhattok például szavazások, borítóválogatások, könyvjelzők stb..


A blogról:
2015 decemberében nyitottam meg, úgy éreztem szükség van, hogy rögzítsem gondolataimat mind nektek, mind a jelen/jövőbeli önmagamnak, többek közt azért is, mert ha az ember sok könyvet olvas egy idő után kezdenek elhalványulni a rég olvasottak, persze jó feleleveníteni egy jó kis újraolvasással amivel elég sokszor élni is szoktam, de azért szívesebben olvas az ember olyan könyvet amit még nem fogott a kezében.

Jelenleg ketten vezetjük a blogot szerény személyem Viki azaz Twik és újdonsült társam Niki akit Napfény hercegnő néven érhettek utol.

Rólunk:
Twik:
Először is szeretettel köszöntök mindenkit az oldalon.
Immáron 6. éve vagyok a könyvek nagy szerelmese, persze ez nem volt mindig így, gyermekkoromban ki nem állhattam az olvasást, (ne kövezzetek meg) tudom, szégyellem is magam miatta. Aztán egyszer csak bekövetkezett a nagy változás, nekiálltam egy könyvnek a saját szabadidőmben és le se tudtam tenni. Miután befejeztem már csak egyetlen gondolatom maradt. Mééég!!! :D

Érdekes, hogy egy egy könyv mennyire képes megváltoztatni az embert, legalábbis engem biztos. Hiszen nem csak kikapcsol és engedi a fantáziánkat szárnyalni ebben a tökéletes kis burokban, hanem értelmet is ad a dolgoknak, az életnek, a létnek, a szerelemnek, a barátságnak, bárminek ami fontos számunkra, még úgy is, hogy a történet csak a fejünkben létezik és valósul meg.
Mégis valahol mélyen belül mind a saját történetünket várjuk.

Én főként a fantasy/romantikus fantasy-kért rajongok, talán azért, mert ez áll a legtávolabb a valóságtól, de lehet az is az oka, hogy imádom a nem hétköznapi karaktereket akik meg tudnak lepni és egyáltalán nem unalmasak, szeretem az izgalmas fordulatokat ahol csak ámulok ezeken a lehetetlen dolgokon és merengek, hogy milyen lenne ha a valóságban is megtörténhetne.
Persze mindez álom, de mégis milyen szép álom. :P

Napfény hercegnő:
Hello Mindenki!
Velem eddig nem igazán találkozhattatok ezen, sőt, semmiféle blogon. Teljességgel új vagyok, minden formában :) . Pár alap dolgot írnék magamról így az elején:

*A nevem Napfény hercegnő. Igen, ezen mindenki nagyot néz, esetleg még nevet is. Igazság szerint, nem is tudom, hogy miért ez lett a nevem. Először Wattpadon, majd Bloggeren, Twitteren is. Megfertőzött :D.

*Erre a blogra Twiktől kaptam meghívást. Ismeretségünk egy Facebookos csoportban kezdődött, ahol kikértem a lányok véleményét, hogy milyen lett első írásom prológusa. Twik erre megkérdezte, hogy lehet-e a nem hivatalos előolvasóm, amire én nagyon szívesen mondtam igent. Beszélgetésünk során kapta tőle egy kérdést, amelyben felajánlotta, hogy lehetnék társszerkesztő a blogján. Az az öröm, amit akkor éreztem, leírhatatlan volt :D. Most pedig itt vagyok.

*Nemrég kezdtem el írni. Összesen két történetem szerepel az interneten. Az egyik egy Amerika Kapitány, a másik egy Lélektársak fanfiction. Sajnos, az ihlet nem jött a kapitányos sztorimhoz, szóval az most szünetel.

*Eléggé fiatal vagyok, nemrég töltöttem be a tizenharmadik életévem.

*Az olvasás iránti szeretetem 2013 decemberében kezdődött, amikor megkaptam a Szent Johanna Gimi sorozat első két részét. Egyszerűen imádtam Leiner Laura stílusát, azóta minden könyvét elolvastam.


*Az olvasás számomra olyan, mintha a saját kis tökéletes világomba repülnék, ahol démonokkal harcolhatok, megtalálhatom a másik felem, versenyezhetek egy herceg kegyeiért, esetleg a túlélésért küzdhetek két tucat emberrel szemben. Minden könyv más, így mindig más világban lehetek. Ez teszi az embereket annyira kreatívvá. Nem a maguk kis komfortzónájában élnek, hanem bebarangolhatnak egy egész kis világot, akár egy oroszlánnal együtt. Az olvasás ezért az egyik legjobb dolog a világon. A másik a csoki :).  


.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

SUBSCRIBE