Komal Kant- Mire jó a rosszfiú? #1

5:21

Mire jó a rosszfiú?

Mi a közös Ashtonban és Lucában? A világon semmi. Igaz, gyerekkorukban elválaszthatatlan barátok voltak, de évek óta szóba sem állnak egymással. Lucából azóta agyontetovált rocker srác lett, aki tesz rá, mit gondolnak róla a menők a suliban, a lányt viszont egyedül a népszerűség érdekli. Amikor Ashton helye meginog a gimis tápláléklánc csúcsán, dühítő módon Lucára szorul, aki persze egyáltalán nincs oda az ötlettől, hogy kisegítse az elkényeztetett pomponlányt − pláne úgy, hogy a pasiját kell alakítania!
 De ahogy egyre több időt töltenek együtt, és egyre több régi sérelmet tisztáznak, már nem az a kérdés, hogyan viseljék el egymást, hanem hogyan tartsák távol magukat (na meg a kezüket) a másiktól. 
Talán mégis van bennük valami közös…


Felfedezés: Erre a könyvre egy facebookos csoportban bukkantam rá és tudtam, hogy el fogom olvasni, de hát minden könyvmoly ezt mondja ha talál a számára kedvezőnek tűnő könyvet nem?

Előre meg kell jegyeznem, hogy csak az kezdjen neki a könyvnek akinek nagy türőképessége van, mivel a könyv eleje nem igazán szívderítő -és ezt, hogy értem? kérdezhetitek most... már írom is -

Részletesen:
Valószínűleg minden  lány/fiú -nak volt szerencséje találkozni akár az iskola akár a munkahely során felszínes, önző lányokkal ugye? Gondolom, mert én jó párral találkoztam csak az iskolai éveim során nahát a női főszereplőnk azaz Ashton is pont egy ilyen "fantasztikus" személyiség.
 Ha ez még nem lenne elég ő és a "barátnője" Kance szívatják az úgynevezett lúzereket. -milyen tipikus-
Lúzer alatt persze azt értjük ha valaki nem szeret a középpontban lenni és egy kicsit más mint a többi diák esetleg nem a sulis népszerűség a legfőbb vágyálma pl. Luca.
Ámbár itt sem teljes a felhőtlen boldogság Ashton úgynevezett legjobb barátnője becsapja a lányt aki olyan dolgokat tesz amit sosem hitt volna magáról.Kidobják a pom-pom csapatból -igen nem mondtam még ő a pom-pom csapat kapitánya- és lesüllyed a népszerűségi ranglétrán a 'közrendűek' közé.
A lány kitartó és elhatározza, hogy visszaszerzi régebbi posztját és mellé a kiszemelt fiút, de rájön, hogy ehhez segítségre lesz szüksége.
 Luca Ashton gyermekkori legjobb barátja nem mellesleg jelenlegi szomszédja is, de kapcsolatuk megszakadt a fiú apjának halálát követően, mindkettőjük élete különböző irányt vett a lány beilleszkedett a nagymenők közé viszont a fiú megmaradt a maga kis csigaházában, de ettől függetlenül ő az a személy aki nem fél megmondani a véleményét a lánynak kerek perec kimondja mit gondol róla.-és nem feltétlen jó dolgokat... -A fiú lesz az a személy aki segít visszaszerezni a lány népszerűségét úgy, hogy az újdonsült pasiját alakítja, habár egyikőjüknek sincs ínyére a helyzet, de kétségkívül hatásosnak bizonyul.
Innentől felbolydul az iskola, mindenki csodálkozva szemléli Luca új külsejét -egyébként kicsit sem Ashy kedvéért változtatott, még véletlenül sem... ez olyan nagy kamu, hogy kiszakad a ház- és új párját Ashton-t.
Ahogy Luca-ék belemerülnek a szerepbe kezdik újból megismerni a másikat és régi elválás sebei is kezdenek begyógyulni emellett pedig elég erőteljesen vonzódnak egymáshoz.
A lányt azonban még mindig a népszerűsége foglalkoztatja első helyen, de lassan rájönni, hogy a sok kegyetlen dolog amit Luca és a barátai kapott tőle mennyire nem volt fair részéről és mennyire nem értette meg a helyzetet. Idővel a vonzódást mellett elkezd kibontakozni a szerelmük első szirmai.
Közben persze Ashley - mert ilyen butuska és nem veszi észre ami az orra előtt van- elmegy a kiszemelt fiúval, Oliver-rel bulizni -aki nem LUCA!,-de végül Luca lesz a nap hőse mivel megmenti a lányt a fiú nyomulásától. Innentől kezdve a lány se tudja tovább tagadni érzéseit Luca iránt, de szerelmük próbára tétetik méghozzá a 'kedves' Kance jóvoltában...

Ashy a népszerű pompomlány:
Én teljesen ki voltam bukva ettől a karaktertől egyszerre ostoba, beképzelt, naiv és még sorolhatnám órákig. Nehéz elképzelni, hogy valaki ennyire felszínes legyen, jó persze idővel kiderül, hogy ez csak egy úgynevezett védekezési mechanizmus a lánynál, hogy ne érje őt csalódás.Nahh, de akkor is ez most komoly... 
A könyv végére azért szimpátiát keltett, úgy tűnt nekem, hogy a Luca iránti szerelme kissé észhez térítené, ami azért szép dolog.
                                                                                                                                                                                       
Luca  a sátánista:
Gondolom ezek után leesett nektek is, hogy ki a kedvenc karakterem hát persze, hogy Luca az. Értelmes, okos, őszinte, szexi, humoros, jó- és rossz fiús egyaránt, melyik lányt ne venné le a lábáról a megnyerő személyiségével. Ha Ashton sikerült szerintem bárkit meghódítana. A fűnyírós jelenetet igenis magam elé tudtam képzelni,- bár nincs kertem, de körülöttem is flangálhatna félmeztelenül és a tetkóját se kéne szégyelni-e előttem. -


Barátság kontra álbarátság:

Minek nekem ellenség, ha ilyen barátaim vannak. Nekem ez jutott eszembe amikor olvastam Kance első 'ostromát' Ashton ellen, sose tudhatjuk ki is aki hátba szúr minket. Nem feltétlen az a legjobb barát aki népszerű és szép, mert lehet valaki kívül akármilyen gyönyörű ha csúf lelket takar a belseje.

Összeségében: A könyv magáért beszélt imádtam az Ashton-Luca közötti heves szócsatákat sokat mosolyogtam rajtuk vicces volt ez-az egy pár vagyunk, de azért mégsem bírjuk egymást szitu. Emellett persze fel is dühített Ashton fent említett hozzáállása nameg a Luca és Oliver közötti ingadozása az egyik pillanatban lekapja Luca-t, aztán meg Oliver után lohol, hol ide-hol oda utána meg neki áll feljebb amikor a Lucahoz átmegy az egyik pompomlány. Egyszerűen nem tudtam követni a gondolatmenetét abban viszont egész biztos vagyok, hogy Ashton nem érdemelte ki Luca szerelmét, de hát a szerelem vak és süket is.

Borító: 5/2
Pontozás:10/5
Kedvenc karakter: Luca
Szárnyalás: Luca dala
Mélyrepülés: Ashton hülyeségei


Luca         Ashton

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

SUBSCRIBE