Pár szóban rólam

5:07

Sziasztok köszöntök mindenkit az oldalamon!
Csak, hogy egy kicsit jobban megismerjetek:

Egyszer valaki azt mondta nekem, hogy azért szeret olvasni, mert a könyvek egy olyan világba repítik ami a valóságon kívül létezik, ami által olyan dolgokat tapasztalhatunk meg amit talán a való életben sosem fogunk átélni. Elgondolkoztam ezen és arra jutottam, hogy mennyire igaza van.

Hiszen sosem fogjuk uralni a 4 elemet mint Belle, sosem fogunk harcolni árnyvadászként, mint Clary ;(bár meg kell hagyni milyen menő lenne mind2)  sosem idézhetünk meg démonokat/ szellemeket, mint Kara vagy Amelia, sosem leszünk halhatatlanok/ vagy egyéb természetfeletti képességgel megáldott személyek (itt inkább nem tartanék felsorolást) és a legjobbat a végére hagytam sosem találunk olyan pasit, aki a Bujaság hercegének fia, mint Kayden esetleg maga az Ördög fia, mint Reyes.(sajnos)
Szóval maradnak a könyvek amik által talán a valóságban nem létező, de a képzeletünkben annál inkább lehetségesnek tűnő egyedi világot teremtünk a könyvek által.


Néhány info rólam:

1. 21 éves vagyok, erőteljes könyvfüggő immáron 5. éve és eszemben sincs leszokni.
2. Sajnos nagy gyengém az angol és így nehéz haladni a könyv gyűjtéssel, főképp ha évenként vagy 2 évenként adják ki a könyveket a kiadók. :/ jelenleg ezt a képességemet fejlesztem
3. Imádom a romantikus és fantasy könyveket ez a kettő az én nagy kedvencem, ötvözve pedig maga a megtestesült mennyország. :D
4. Általában az a kedvenc könyvem amit éppenséggel olvasok vagy éppen befejeztem, kínzás lenne választani egy kedvencet a sok könyv közül.
5.Mondanám, hogy nagy kritikus vagyok, de azzal a 4-es pontban leírtakat hazudtolnám meg. :D Általánosságban minden könyvben megtalálom azt amit keresek, de ettől függetlenül akadnak könyvek amik nem tetszenek.
6.Alapelvem: Nincs rossz könyv csak rossz értelmezés.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

SUBSCRIBE