Nyári book tag

11:17


Ezt a kihívást nem kaptam senkitől, úgy gondoltam már ideje, hogy csináljak valami ilyesmit, megláttam és megtetszett.

1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!

Hihetetlenül egyszerűnek tűnik, de a látszat néha csal. Körülbelül 20 percet gondolkodtam (női túlzással)  azon, hogy  melyik borítót válasszam, úgy igazán egyikkel sem voltam 100%-ig megelégedve, de végül megszületett ez a nehéz döntés.
A könyvet még nem olvastam, de sokat hallottam már róla itt, ott. Még ebben a hónapban sort szeretnék keríteni rá.


2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célpont lenne a nyári vakációdnak!

Azt hiszem nem fog nagy meglepetést okozni a választásom, szerintem mindannyiunk fejében megfordult legalább egyszer azaz ötlet vagy gondolat, hogy mégis milyen lenne bemászni a szekrénybe át a titkos ajtón egyenesen Narniába. (Megküzdeni a gonosszal, segíteni a jónak csak egy átlagos nyár) Esetleg az egyik vasútállomáson átszaladni a falon a 9 és 3/4 vágányra (Azért a valóságban ezt ne próbáljátok :P ) felszállni a vonatra ami egészen a Roxfortig repít.Bár oda már varázserő is kéne, mugliként elég necces lenne nem? Főképpen, ha összetűzésbe kerülnék a pókokkal.Oké, maradjunk Narniánál.

3. Nyári vakációra utazva egy repülőgépen ülsz. Olyan könyvet szeretnél olvasni, ami egész úton kitart. Melyik lenne ez?

Mennyi idő az út? Mert azért nem mindegy.Vegyük úgy, hogy sok. :)
Tuti, hogy valami jóféle fantasyt olvasnék, még sosem ültem repülőn és ezért kicsit tartok is tőle...Pedig nem is félek a magasban.
Valószínűleg J. R. Ward könyvei közül választanék, ha jól emlékszem akad benne egy két 6-800 oldalas és félelmetesen jól ír, teljesen leköt. Ha nekiállnék az egyik könyvének, szerintem azt sem venném észre, hogy a repülőn ülök.

4. Nyári szomorúság gyötör - melyik vidám könyv csal biztosan mosolyt az arcodra?

Daemon. (Jahh, hogy nem ez a kérdés :D ) Luxen. Tuti. Bármelyik kötet, nem számít. MINDEN. EGYES. RÉSZ. ÁLDÁS. A. KÖNYVESPOLCOKNAK..Imádom...imádom..és imádom. (Túlhangsúlyoztam? Talán egy kicsit.) Bármikor képes vagyok felvidulni Katy és Daemon heves szópárbajain, emellett a történet mellett nem létezik szomorúság, se külvilág...
Vagy, ha az épp nincs a közelben akkor a Szívzűrterápia strébereknek Kelly Oramtól. Nem hittem volna, hogy ennyire élvezetes lesz olvasni, de az élet csupa meglepetés.


5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik könyves pasit szeretnéd magad mellé?

MINDET!!!!! (Hogy lehet ilyen gonosz és szívtelen kérdést feltenni? A szívem nem bír ki ilyen rémisztő döntéseket még, hogy választani!) Legyen, de semmilyen kockázatot nem vállalok a következményekért...
Tengerparton hümmm...első gondolatom Daemon volt, azzal a ragyogó fűzöld szemével, meg az esőerdő illatával (meg a fantasztikus testével)... Oké, oké azért nem csak a külső számít.(de ő felmelegíti a tengert, ha hideg lenne=tuti döntő érv :P ). Henry ő is bejövős (Kivédhetetlen szerelem) vicces és kommunikatív, könnyű lenne beszélgetni vele, Rome (Játék a tűzzel) ühmmm... nahh vele tuti nem csak ülnék és beszélgetnék a tengerparton.....(mert sétálnánk is...) Ti mire gondoltatok?! :P Kis huncutok.
A döntő érvem miatt (csakis azért) Daemon-t választanám, minden hátsó szándék nélkül.


6. A fagyizás mellé dukál egy menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb haverod?
Tuti kiakadnátok, ha ide is Daemont írnám mi? Nyugi, nem ő lesz. Érdekes, mert míg az előző kérdésnél hát nemigen tudtam dönteni, azaz nehezen, ezen még csak nem is gondolkodtam. Henry.(Miranda Kenneally-Kivédhetetlen szerelem) Tudom, hogy ő lenne az. Pontosan megindokolni nem tudom, de abban biztos vagyok, hogy nagyon jól kijönnék vele.






7. Add tovább a nyári őrületet - hívj ki más bloggereket is a tagre!

Hát én csak egy személyt hívnék ki  @

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

SUBSCRIBE