Tűzmadár hadművelet II.

0:57


Mint láthatjátok az oldal jelenleg nem igen aktív, most jöhetnék ezer-meg ezer kifogással, de ez nem fontos és tisztában vagyok vele, hogy elhanyagoltam a "kötelességem".
Éppen ezért motivációs célzattal ötletet merítettem az egyik kedvenc sorozatomból (Once upon a time) és elneveztem a célomat miszerint felélesztem az oldalt a hamvaiból, persze nem szó szerint. :P
Így született meg a tűzmadár hadművelet 2 :P (az 1. Hook megmentése az alvilágból aki nem tudná, de reméljük olyan nincs).






Ötletek, tervek, megvalósítás:
Feltűnt, nem tűnt fel az oldal desingja változáson megy keresztül. Igen még mindig. Próbálom a lehető legegyedibbé tenni, persze ez nem egyszerű feladat.Kreatívnak és merésznek kell lenni és probálkozni mindenféle ötlettel. Jelenlegi terveim közé tartozik, hogy képnézegetőt készítsek a különböző könyvekhez sorozatokhoz, bevezessem a Borítómustrát ahol az általam esetleg általatok ítélt legjobb borítokat találhatjátok meg, nahh meg a Könyvjelzősáv részleget ahol különböző könyvekhez találhattok könyvjelzőket. :) A Szavazások menüpont alatt az összes általam megtalált interneten fellelhető könyves szavazásokhoz kapnátok linkeket.
Természetesen rendszeresíteném a könyves kritikákat és azzal együtt haladva az írókról írónőkről és szerzeményeikről, várható könyveikről, külföldi borítókról is szolgálnék némi információval.
Még ezen kivül is rengeteg ötlet tolong a fejemben, de egy napra legyen ennyi elég.
Szóval hajrá aktívitás!!!
Jó olvasást és sok könyvet nektek!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

SUBSCRIBE