Haven

2:48

Haven
 /befejezett sorozat/
Fülszöveg:
Haven első látásra csak egy, a sok New England-i, tengerparti kisváros közül, különös boltjaival, festői partjával és forgalmas kikötőjével. Egy nap Audrey Parker (Emily Rose) FBI ügynököt rutinmunka miatt a városba küldik. Audrey lassan elkezdi megismerni Haven titokzatos, sötét oldalát is... Nyomozása során rájön, hogy a város lakói közül sokan természetfeletti képességekkel bírnak, akik különleges tulajdonságaikat nem képesek kontrollálni. Audrey nem csak könyörtelen, jól képzett nyomozó, de vonzó és okos is, ösztönös megérzésekkel megáldva. Lassan rájön, hogy egyedül ő képes megmenteni ezeket az embereket, ezért úgy dönt, hogy Havenben marad - nem csak azért, hogy fényt derítsen a rejtélyekre, hanem hogy még mélyebbre ásson a saját történetében is, kiderítse saját magával kapcsolatban az elrejtett igazságokat, és azt, hogy miért kötődik ennyire ehhez a szokatlan helyhez.Audrey partnere a nyomozás során Nathan Wuornos (Lucas Bryant), egy helyi detektív lesz, akiről később kiderül, hogy szintén természetfeletti képességekkel bír. Nathan érzéketlen mindennemű érintésre, a fájdalomtól egészen egy egyszerű emberi érintésig - legalábbis ezt akarja elhitetni... Nathan riválisa Duke Crocker (Eric Balfour) a törvény mindkét oldalán dolgozik. A háttérben pedig Haven lakosai állnak, akik hol segítik, hol akadályozzák Audrey utazását: a testvérpár Vince és Dave Teagues, a helyi lap, a Police Chief Wurnos tulajdonosai, vagy éppen Nathan édesapja - mint sokan mások Havenben - szintén őrzik a városka titkát.


Titokzatos város, természetfelletti történések és furcsa emberek. 
Ez Haven.
A Maine állambeli kis városka ahol bármi megtörténhet,  27 évente valami
 különös dolgoknak lehetünk szemtanúi aminek központjában egy nő áll.
De, hogyan? és mi köze van ehhez egy olyan nőnek aki most jár itt először?
Minden esemény összefügg, csak meg kell lelni a kapcsolatot!

Tapasztalat:
Kisebb, nagyobb előítéletekkel vágtam neki ennek a sorozatnak, valamiért kétkedtem abban, hogy a sorozat az én zsánerem lenne-e, de egy pozitív csalódást el bír viselni az ember.
A történet kissé nehézkesen indul be a 2 évad közepe és 3 évad eleje körül nem egyszer gondoltam rá, hogy jó most egy kicsit ezt abba kell hagynom, mert kissé egyhangú, aztán valahogy mégsem hagytam abba és csak néztem és néztem amíg vége nem lett.
A akció és misztikum mellett szerepet kap benne a szerelem, sokkal nagyobb jelentést tulajdonítanak neki, mint azt hinnénk. (Ne, hogy azt higgyétek, hogy sziplán egy szerelmi háromszögről lesz szó)
A történet által sok dolgot tapasztaltam és tanultam, rettentően élveztem és rengeteg különböző érzelmet éltem át, nem kell mondanom, hogy a sírás se maradt el, főképpen a sztori végén.(Ha azt hiszitek ez spoiler akkor még a felét se tudjátok)

Gondoltátok volna, hogy ez is egy könyv alapján készült sorozat? Mert én nem! 
A 2 évad vége felé figyeltem fel a főcímdal alatt, hogy Stephen King - Colorado Kid /A kolorádói kölyök/ c.-ű regénye alapján készült.
Eddig nem éreztem késztetést Stephen King könyv olvasása iránt, de ezek után, muszály beszereznem!

Értékelő: 10/10 Határozottan az egyik legjobb sorozat amit valaha is láttam.

2 évad (néhol angolul mutatja be az előző rész tartalmát)


3 évad

4 évad

5 évad (19. résztől feliratos)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

SUBSCRIBE