Easter BookTag

3:35


Sziasztok!
A Nyuszi hozott nektek egy kis meglepetést, Húsvéti Booktag személyében:
/Nem hívott ki senki, úgy gondoltam jó móka és hátha adok nektek egy két ötletet az olvasáshoz./


NyusziEgy könyv, ami bárcsak sokszorozódna (vagyis egy könyv, amihez szeretnél folytatást, de sajnos nincs hozzá)

Rengeteg könyvet olvastam már, és sok könyvet tudnék még ide sorolni, de az első ami beugrott az Diana Rowland- Démonlátó sorozata. Úgy hittem egy trilógiát szán erre az írónő, de nagyobb tervei vannak főhősnőnkkel, kisebb kutakodás után kiderítettem, hogy jelenleg 9. kötet van tervben, idén tervezi kiadatni a 8. részt.
Szerencsétlenségemre Mo.-n csak az első rész lett kiadatva. Amiért mai napig irtó szomorú vagyok.



Tojás:  Egy könyv, ami meglepett

Abigail Gibbs - Vacsora a vámpírral, sosem hittem volna, hogy lesz egy olyan könyv ami ennyi  meglepetést tartogat.
Számítottam rá, hogy egy jó könyv lesz, de azért mégsem hittem, hogy ilyen csavarral és fordulatokkal szemben találom magam. Az írónő ízlésesen, kevés fekete humorral és csípős megjegyzésekkel bombázta meg az olvasót megalkotva ezt a remek könyvet.


Tojásvadászat: Egy könyv, amit nehezen szereztél meg

Őszintén ide nem nagyon tudok mit írni, ha kell egy könyv vagy így vagy úgy, de úgyis megszerzem. Nincs ami megállítson! :D
A gyűjteményemből talán Benina - A boszorka városa c.-ű könyvét volt kissé nehéz megszereznem. Sokat kellett várnom míg végre a kezembe vehettem, nem tudom a szállítás miatt vagy más egyéb probléma volt az oka. Arra emlékszem, hogy türelmetlenül vártam, hogy a kezeim közé kaparintsam ezt a remekművet, majd félnap alatt sikerült kiolvasnom!


Bárány: Egy gyerekkönyv, amit még mindig szeretsz

Gyerekkorom nagy kedvence:  Alan Alexander Milne - Micimackó.
 Nem tudom ti, hogy vagytok vele én mondhatni ezen nőttem fel, így mást nem is tudok hozzáfűzni.


Tavasz: Egy könyv, aminek a borítója a tavaszt idézi fel benned

Kicsit talán ellenmondásosnak fogjátok tartani, de nekem Carina Bartsch - Cseresznyepiros nyár c.-ű könyve fele meg ennek a pontnak, teljesen a tavasz illúzióját kelti bennem és nem a nyárét. :P


Jézus: Egy vallásos/spirituális könyv, amit szeretsz

Eddig nem igazán olvastam olyan könyvet ami vallásra épülne a Biblián kívül, szóval szerintem maradok ennél.


Feltámadás: Egy könyv olyan szerzőtől, aki már elhunyt

Ide William Shakespeare - Rómeó és Júlia c.-ű könyvét említeném, figyelemre méltóan jó könyv.
S bár értelmezni nem könnyű, mégis olyan következtetéseket vonhatunk le a történetből ami rávilágít az emberek hibáira. A tanúságok mellett egy izgalmas sztori, fordulatos párhuzamokkal és egy keserűen romantikus befejezéssel. Egyébként szerintem nem véletlenül szerepel az érettségi tételek között. :P


Kosárkák - Egy könyv, ami a kívánságlistádon van

Ide ezernyi és ezernyi könyvet sorolhatnék fel, mégis egy percig nem kellett gondolkodnom melyik könyvet fogom választani ez pedig nem más, mint Peneope Douglas - Nélküled c.-ű könyve. Rettentő kíváncsi vagyok a történetre Jared szemszögéből. Tudom,hogy nagyon sok újat nem fog adni a történet, de hiszek benne, hogy megér egy misét.
Sajnos még nem sikerült beszereznem, de még ha meg is lenne egy polcnyi könyv vár felfedezésre.
Viszont hamarosan arra is sort kerítek! Becsület szavamra.


Édesség - Egy édes könyv


Ennél a kikötésnél azért már el kellett gondolkoznom kicsit, mert azért akad pár édes könyv a repertoáromban. Végül Kelly Oram - Cinder & Ella c.-ű könyve mellett döntöttem, ez az ami a lehető legédesebb romantikus történetet írja le azon könyvek közül amit már olvastam. Tipikusan olyan könyv amire az ember azt mondja, hogy bárcsak a végére érnék, hogy megtudjam mi fog történni, de mikor elér oda még olvasná tovább és tovább.
Segítő:Napfény hercegnő

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

SUBSCRIBE